piątek, 24 sierpnia 2012

Strefy eksperckie, Strefy poprawy

W ramach projektu 30 Days To Change, w którym uczestniczę, a który znalazłam tu, stworzyłam swoje Strefy Eksperckie oraz Strefy Poprawy. Ma to mi uświadomić jak w tym momencie wygląda moje życie, a także nad jakimi jego sferami chcę popracować. Zaczynajmy!


Strefy eksperckie

  • język  rosyjski
  • fotografowanie amatorskie
  • układy choreograficzne na stepie (jestem mistrzem :P)
  • jestem dobrym słuchaczem oraz doradzaczem
  • dbanie o urodę naturalnymi metodami

Strefy Poprawy

  • odkładanie obowiązków na później 
  • nadwaga
  • zbyt długie przesiadywanie przed komputerem
  • lenistwo 
  • słomiany zapał 


Póki co, tyle :) Mam nadzieję, za jakiś czas odczytać tę listę i stwierdzić, że Strefy Poprawy są NIEAKTUALNE...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz