środa, 22 października 2014

Jak przechowywać pamiątki ślubne?

Oj zebrało się tych pamiątek po ślubie sporo. I nawet ja, która lubi mieć mało rzeczy, porządek, ład itd. nie mam serca czegokolwiek się pozbyć. I nie mogę równocześnie dopuścić do tego, żeby te pamiątki się niszczyły, były przekładane z miejsca na miejsce czy fatalnie przechowywane. 

Jakie pamiątki mam na myśli?

  • gadżety, które dostałam na wieczorze panieńskim :) (większość z wizerunkiem penisa, a jakże)
  • kartki z życzeniami, które w chwili obecnej wiszą na naszej ogromnej tablicy korkowej, ale wiadomo, że nie będą tam wisieć w nieskończoność
  • kilka zasuszonych kwiatów z mojego bukietu, uznałam, że nie ma sensu zachowywać całego bukietu
  • podwiązka
  • poduszka na obrączki
  • mucha mojego męża
  • mój welon
  • puste zaproszenie

Zastanawiam się jak najlepiej to wszystko przechować. Co do kart, to czytałam na kilku forach, że wiele osób wkleja ja lub wkłada do albumu ze zdjęciami - obok zdjęcia osoby, która daną kartkę podarowała, Niby fajny pomysł na ich wyeksponowanie, ale jakoś do mnie nie przemawia taki misz-masz w albumie ze zdjęciami. Chciałabym do tych kartek wracać częściej niż do innych pamiątek, dlatego muszę coś wykombinować. 
Reszta pamiątek zapewne spocznie w jakimś pudle. Tylko jakim?
Podobają mi się na przykład takie stare walizki:

pinterest,com
Tylko gdzie ja znajdę taką superową walizkę w dobrym stanie? (i to najlepiej ja już...)

Kolejnym ciekawym pomysłem są spersonalizowane kuferki, ten ze zdjęcia poniżej znalazłam na blogu: http://zaczarowanaszuflada.blogspot.com/

http://zaczarowanaszuflada.blogspot.com/
Nie wiem tylko jakiej wielkości jest ten kuferek, mam sporo kartek... :)

"Zwykłe", ale ładne pudełka również prezentują się nieźle:

pinterest.com

Przeszukałam już Allegro, ale pudełek ładnych tam nie znalazłam. Były walizki, naprawdę oldschool, ale ryzykowne jest zakupienie starej walizki w ciemno, boję się jak będzie pachnieć...


Oczami wyobraźni już widzę jak w przyszłości wyciągam z szafy piękne pudełko i pokazuję mojej córeczce pamiątki ze ślubu jej rodziców :) (chyba się starzeję :p) Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się znaleźć coś fajnego. A może ktoś z Was mógłby mi polecić jakiś fajny sklep z tego typu rzeczami? Byłabym wdzięczna.



2 komentarze:

  1. My pamiątki wszelkiego typu schowaliśmy do skrzyneczki, do której w dniu ślubu chowano wszystkie koperty od Gości :) Myślę, że niesamowite będzie otwarcie jej za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie mieliśmy takiej skrzyneczki na koperty. Nadal czegoś szukam... jestem zbyt wybredna heh ;]

      Usuń